MEDIA-SPACE AS DISCOURSES FUNCTIONING FIELD
Abstract
The author tackles the questions connected with discourses interaction in media-space, and pays special attention to the functioning of media-discourse, advertising discourse, as a part of media-space, and as for PR-discourse - it functions both in media- and social space.
References
- Гадамер Х.-Г. Истина и метод. М.: Прогресс, 1988. 704 с.
- Луман Н. Медиа коммуникации. М.: Логос, 2005. 280 с.
- Парсонс Т. О социальных системах. М.: Академический проспект, 2002. 832 с.
- Юдина Е. Н. Развитие медиапространства современной России (на примере телевидения): автореф. дисс. … д-ра социол. наук. М., 2008. 50 с.
Author information
About this article
Publication history
- Published: March 16, 2012.
Keywords
- медиапространство
- медиадискурс
- PR-дискурс
- рекламный дискурс
- микроуровень
- макроуровень
- гипертекст
- media-space
- media-discourse
- PR-discourse
- advertising discourse
- micro-level
- macro-level
- hyper-text
Copyright
© 2012 The Author(s)
© 2012 Gramota Publishing, LLC