WARMING-UP AS IMPORTANT COMPONENT WHILE TEACHING ENGLISH LANGUAGE IN NON-LANGUAGE HIGHER EDUCATION INSTITUTES
Abstract
The article reveals the content of the notions lesson and warming-up (speech limbering-up). Special attention is paid to the types and requirements to content choice and speech limberings-up forms choice.
References
- Борисова З. С., Смолина Л. П. Некоторые пути развития интереса учащихся к изучению иностранного языка // Иностранные языки в школе. 1990. № 3. С. 43-45.
- Бялоус Н. И. Warming-up как средство активизации учебного процесса // Там же. 2006. № 1. С. 7-9.
- Игна О. Н., Зырянова Е. В. Chants, jokes, poems, proverbs and sayings, rhymes, riddles, tongue twisters for English language teaching: pronunciation, grammar, vocabulary: учебно-методическое пособие. Томск: Изд-во ТПУ, 2005. 136 с.
- Щукин А. Н. Обучение иностранным языкам: теория и практика: учебное пособие для преподавателей и студентов. М.: Филоматис, 2004. 416 с.
Author information
About this article
Publication history
- Published: March 29, 2011.
Keywords
- урок
- речевая зарядка
- правила
- виды
- примеры
- lesson
- speech limbering-up
- rules
- types
- examples
Copyright
© 2011 The Author(s)
© 2011 Gramota Publishing, LLC