• Original research article
  • October 1, 2017
  • Open access

ALGORITHM FOR TEACHERS AND STUDENTS TO CREATE THEIR OWN INTELLECTUAL PRODUCT IN THE FORM OF PRESENTATION

Abstract

The article focuses on developing the algorithm to prepare the students of “Management” and “Economy” areas of training to create their own intellectual product in the form of presentation. The author emphasizes that participation in presentations teaches the students to think creatively, to develop their own schedule, to consider different approaches to the problem.

References

  1. Перфилова Г. В. Примерная программа по дисциплине «Иностранный язык» для подготовки бакалавров (неязыковые вузы). М.: Рема, 2011. 32 с.
  2. Салынская Т. В. Об опыте преподавания курса «Публичное выступление на английском языке» в неязыковом вузе // Филологические науки. Вопросы теории и практики. 2014. № 8: в 2-х ч. Ч. 1. С. 169-171.
  3. Салынская Т. В. Самостоятельная работа - важная составляющая учебного процесса // Проблемы развития науки и образования: теория и практика: сборник научных трудов по материалам Международной научно-практической конференции. Люберцы: АР-Консалт, 2015. С. 79-80.

Author information

Tat'yana Vladimirovna Salynskaya

State University of Management

About this article

Publication history

  • Published: October 1, 2017.

Keywords

  • гипотеза
  • презентация
  • анализ
  • исследовательская деятельность
  • самостоятельная работа
  • технологии
  • hypothesis
  • presentation
  • analysis
  • research activity
  • autonomous work
  • technologies

Copyright

© 2017 The Author(s)
© 2017 Gramota Publishing, LLC

User license

Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)